You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - שתי החתמות לטווח ארוך במכבי חיפה
ממשיכים בירוק. שני השחקנים במעמד החתימה לצד המנכ"ל איציק עובדיה (צילום: האתר הרשמי מכבי חיפה)

נוער - שתי החתמות לטווח ארוך במכבי חיפה

למרות העונה המאכזבת של האלופה המכהנת, בהנהלת המחלקה כבר מביטים קדימה והיום הודיעו על החתמתם של שני שחקנים, אחד מהם צפוי לשחק כחריג גיל

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

קבוצת הנוער של מכבי חיפה עוברת העונה חילופי משמרות, שללא ספק משפיעים משמעותית על ביצועיה העונה. הקבוצה שמודרכת ע"י עמיר נוסבאום אמנם מדורגת במקום השני בטבלת ליגת העל, אך מרוחקת 17 נקודות מהמוליכה, מכבי פ"ת. הקבוצה גם הודחה ממשחקי גביע המדינה כבר בשלב שמינית הגמר, ובשל המלחמה ויתרה על השתתפותה במשחקי ליגת האלופות. במכבי חיפה החלו כבר בבניה של קבוצת הנוער לעונה הבאה והיום הודיעו במועדון מהכרמל על החתמתם של שניים משחקי קבוצת הנוער על חוזים לטווח ארוך.

הבלם, אלעד אמיר, יליד שנתון 2006, חתם על חוזה לשלוש עונות מעבר לעונה הנוכחית. השחקן רשם 14 הופעות בקבוצת הנוער, בהן כבש שני שערים. אלעד אמיר החל את דרכו בשורות היריבה העירונית, מ.כ נווה יוסף, בשנתון ילדים ב' עבר למכבי חיפה "קצף". מגילאי הטרומים ועד סיום שנתון ילדים ב' מצא עצמו בכל עונה משתלב גם בקבוצת שנתון 2005 בשני המועדונים. בעונה שעברה רשם שתי הופעות בכורה במדי נבחרת נערים א', כששותף בצמד משחקי הידידות מול ווילס.  השחקן חתם על חוזה באמצעות סוכנו, אבי נמני.

 

ועמית ארזי, יליד 2005, קשר 50/50, חתם גם הוא על חוזה לשלוש עונות מעבר לעונה הנוכחית. השחקן חזר בעונה הזו לשחק אחרי שהחמיץ את העונה שעברה בגין פציעה. השחקן החל את דרכו במכבי חיפה ולמעט עונה אחת בה שיחק כמושאל בקבוצת נערים ג' של עירוני נשר, בכל העונות שיחק בקבוצות שלוחת "קצף" של מכבי חיפה. העונה שותף השחקן ברובם הגדול של משחקי הקבוצה וכבש שער אחד. השחקן חתם על חוזה באמצעות סוכנו, רון סבן.

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה, אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "אנו שמחים להודיע על חתימה של שני שחקנים מוכשרים מקבוצת הנוער ל-3 שנים נוספות. מדובר בשני שחקנים עם פרופיל התואם את די.אנ.אי של מכבי חיפה ואנחנו מקווים לראות את שניהם בעתיד בקבוצה הבוגרת".